گردشگری دریایی در خوزستان رونق گرفته است

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان گفت: گردشگری دریایی از سال گذشته تاکنون رونق بسیار خوبی در استان داشته است و انتظار می‌رود شرایط این بخش باز هم بهبود یابد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، نشست ستاد اجرایی سفرهای نوروزی و کاروان‌های راهیان نور روز گذشته به ریاست علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان برگزار شد.

حسینی‌محراب در این نشست اظهار کرد: استان خوزستان مهد تمدن ایران است و باتوجه به میراث‌فرهنگی غنی و کهن استان، فرمانداران و مسئولان باید توجه ویژه‌ای به ساماندهی و زیباسازی شهرهای خوزستان داشته باشند.

او افزود: باتوجه به ظرفیت‌هایی که خوزستان دارد قابلیت جذب گردشگران زیادی را در ایام نوروز دارد و باید تلاش کنیم این ظرفیت ارزشمند بیش از پیش شناسایی شود.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان بیان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در قالب کاروان‌های راهیان نور در استان مایه خیر و برکت است و باید آمادگی لازم برای میزبانی از این عزیزان تدارک دیده شود.

او اضافه کرد: گردشگری دریایی از سال گذشته تاکنون رونق بسیار خوبی در استان داشته است و انتظار می‌رود شرایط این بخش باز هم بهبود یابد.

استاندار خوزستان تأکید کرد: زیباسازی شهرها توسط شهرداری‌ها در ایام نوروز بسیار حائز اهمیت است و باید در دستورکار قرار داشته باشد.

افزایش مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی برای استراحت رانندگان، رفع نقاط حادثه‌خیز، کنترل قیمت‌ها و تأمین کالاهای اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، استقرار پایگاه‌های اورژانس و هلال‌احمر، ساماندهی جایگاه‌های سوخت، مراکز درمانی و… از دیگر نکاتی بود که در این نشست از سوی استاندار خوزستان تأکید شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120500187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha