تبیین اهمیت انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی برای انجمن راهنمایان در خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برگزاری جلسه تبیین اهمیت انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی برای انجمن راهنمایان گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، در این جلسه که صبح امروز ۵ اسفندماه ۱۴۰۲ در اداره کل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی برگزار شد، خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری می‌تواند به‌عنوان پل ارتباطی در ارتقای تعاملات و درک متقابل فرهنگ‌ها و سنت‌ها و در نهایت نیل انسان‌ها به آرامش تأثیرگذار باشد در همین راستا نقش‌آفرینی راهنمایان در برای توسعه این صنعت نمی‌توان نادیده گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: با فرارسیدن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و اهمیت موضوع، راهنمایان طبیعت‌گردی، لیدر تورها و فعالان گردشگری نقش بسزایی در ایجاد نشاط اجتماعی و حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات دارند.

مستوفیان با تأکید بر برگزاری جلسات با جامعه هدف توسط مدیران انجمن راهنمایان در خصوص تبیین انتخابات در هفته جاری، ادامه داد: ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و اجرای برنامه‌های متنوع شاهد حضور پررنگ مردم در صحنه انتخابات خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120500224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha