شهرستان مبارکه اصفهان با شعار «نشاط اجتماعی در ماه میهمانی خدا» به استقبال نوروز می‌رود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مبارکه از برنامه‌ریزی به‌منظور معرفی ویژه جاذبه‌های گردشگری مبارکه در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز گذشته ۷ اسفندماه، سومین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مبارکه به ریاست فرماندار و با حضور تمامی اعضا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ولی‌الله رهبری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مبارکه در حاشیه این نشست گفت: با توجه به در پیش رو بودن ایام انتخابات، ماه مبارک رمضان و همچنین نوروز، در این نشست آغاز فعالیت کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان از با دستور فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آغاز شد.

او ادامه داد: همچنین مقرر شد تا معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و مذهبی شهرستان به‌طور کامل در دستور کار ستاد قرار بگیرد تا در نوروز ۱۴۰۳، این شهرستان بتواند درصد قابل قبولی از گردشگران نوروزی را به خود اختصاص دهد.

رهبری افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مبارکه با شعار نشاط اجتماعی در ماه میهمانی خدا، فعالیت‌های خود را برای نوروز ۱۴۰۳ آغاز کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120800327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha