بررسی نهایی طرح جامع گردشگری استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: طرح جامع گردشگری استان اردبیل که در مراحل پایانی قرار دارد، بررسی کارشناسی می‌شود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ در جلسه با رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: روند مطالعه طرح جامع گردشگری استان طولانی شده است و باید با تصمیم گیری هرچه سریعتر درمورد ادامه روند، این طرح به نتیجه‌ای مطلوب برسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: ۷۰ درصد از طرح جامع گردشگری استان پیش از این به پایان رسیده بود و ۳۰ درصد باقی مانده که مربوط به بخش جمع‌بندی و نتیجه‌گیری است از سوی جهاد دانشگاهی آماده شده که باید بررسی کارشناسی شود.

او تاکید کرد: ما علاقه مندیم که این طرح به صورت یک طرح موثر و مطلوب به پایان رسد و منتشر شود که برای این منظور مقرر شد طرح به صورت کلی از سوی جهاد دانشگاهی که مسئولیت مطالعه را برعهده دارد ارائه شده و درمورد آن تصمیم گیری شود.

رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل نیز در این جلسه گفت: برای ما مهم است که کار مطالعه طرح جامع گردشگری استان به سرانجام برسد و آماده هستیم که با پایبندی به تفاهم بین اداره کل میراث‌فرهنگی و جهاد دانشگاهی تغییرات لازم و مطالعات بیشتر را برای نهایی شدن طرح انجام دهیم.

اسحاق رسولی ادامه داد: پس از ارائه طرح توسط محققان حاضر در پروژه مطالعه طرح جامع گردشگری استان اردبیل و طبق نظر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به عنوان کارفرمای این طرح، درمورد تکمیل یا بازنگری آن تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120900424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha