زنجان برای میزبانی از گردشگران نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود

معاون گردشگری استان زنجان در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با اعضای کمیته بر لزوم همکاری و هم‌افزایی موثر و مطلوب میان دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر در استان تاکید کرد و گفت: زنجان برای میزبانی از گردشگران نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، داود آبیان ظهر روز دوشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با اعضای کمیته در اتاق جلسات معاونت گردشگری با بیان این مطلب گفت: استان زنجان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد و تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع برای افزایش مدت اقامت گردشگران در اولویت برنامه‌های این اداره کل قرار دارد و باید طبق روال هرساله تمهیدات ویژه‌ای به منظور مهیا ساختن شرایط برای میزبانی از مسافران نوروزی انجام شود.  

معاون گردشگری استان زنجان در این جلسه افزود: فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای مسافران و گردشگران نوروزی یکی از اولویت‌های اصلی اعضای این ستاد است. و دستگاه‌های اجرایی باید برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ آمادگی کامل داشته باشند.  

او در ادامه بیان کرد: برابر ابلاغ ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور طرح نوروز ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ تداوم خواهد داشت. برچسب ستاد سفر و یگان حفاظت با شماره ۰۹۶۲۹ و ۰۹۶۶۲ توسط ناظرین به همه تاسیسات گردشگری تحویل شود.  

آبیان بیان کرد: زیباسازی شهرها و جلوگیری از عملیات عمرانی از ۱۵ اسفندماه، تعیین کشیک‌های صنوف ارائه‌دهنده خدمات به هم‌وطنان ازجمله بانک‌ها، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و…، تأمین سوخت لازم در جایگاه‌های عرضه سوخت و مراکز خدمات‌رسانی عمومی، استقرار کیوسک راهنمای مسافران در مبادی ورودی شهرها، تشدید نظارت بر مراکز و صنوف اراده دهنده خدمات به هم‌وطنان ازجمله مصوبات جلسه ستاد است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121400652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha