استفاده از راهنمای دیجیتال هوشمند گردشگری خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: راهنمای دیجیتال هوشمند گردشگری خراسان رضوی رونمایی شده و در نوروز ۱۴۰۳ زائران و گردشگران از این راهنما استفاده خواهند کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری اظهار کرد: راهنمای دیجیتال هوشمند به معرفی اماکن و ظرفیت‌های میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان رضوی می‌پردازد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: این راهنما در قالب یک فایل تعاملی با مزایای مختلف توسط بخش خصوصی طراحی و اجرا شده و در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مقامات کشوری و استانی رونمایی شده است.

او تصریح کرد: این راهنما بخش عمده‌ای از اطلاعات مورد نیاز مخاطب را بدون نیاز به وب در اختیارش قرار داده و امکان ارسال توسط انواع ابزارهای فضای مجازی مانند پیامک، پیام رسان‌های مختلف را داراست.

بیدخوری گفت: بارکد «کیوآر» منحصر به فرد آن می‌تواند به صورت مستقیم امکان دانلود آن را برای مخاطب فراهم کند، همچنین از مزایای دیگر این راهنما امکان ویرایش و بروزرسانی است.

معاون گردشگری خراسان رضوی اظهار کرد: جایگزینی این نوع از ابزارهای اطلاع‌رسانی که مبتنی بر علم روز و تکنولوژی مدرن اطلاع رسانی است علاوه بر امکان انتشار نامحدود داخلی و بین المللی محتوا، صرفه جویی در منابع و سرمایه‌های ملی، امکانات دسترسی مخاطبان به  ابزارهای مختلف  ارتباطی را نیز در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121400664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha