نظارت بر خدمات تاسیسات گردشگری شهرستان سرعین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در آستانه سفرهای نوروزی از تاسیسات گردشگری شهرستان سرعین بازدید نظارتی انجام داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ ضمن بازدید از مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری شهرستان سرعین، گفت: در آستانه عید نوروزی و آغاز سفرهای نوروزی بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری و سایر تاسیسات خدمات رسان در سراسر استان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: نظارت بر کیفیت و نرخ خدمات ارائه شده در ایام تعطیلات نوروزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این راستا نظارت اصلی از سوی کمیته نظارت و ارزیابی ستاد خدمات سفر آغاز شده است.

او تاکید کرد: فعالیت غیرقانونی و بدون پروانه بهره‌برداری هیچ کدام از تاسیسات به ویژه تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی به هیچ وجه قابل قبول نیست و ضمن بازدید از تاسیسات با چنین واحدهایی برخورد قانونی می‌شود.

محمدی ادیب ادامه داد: ضمن بازدیدی که از مراکز اقامتی شهرستان توریستی سرعین انجام شد این شهرستان همانند سراسر استان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند و نواقصات موجود نیز در فرصت باقی مانده رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121400667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha