تخلف در ارائه خدمات به گردشگران ساری پیگیری قانونی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری اظهار کرد: در صورت بروز هرگونه بی‌نظمی و تخلف در ارائه خدمات‌رسانی به مسافران، پیگیری قانونی خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، قاسم قادری عصر دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ در دومین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان ساری که با حضور ابراهیمی معاون سیاسی ،امنیتی فرمانداری و جانشین ستاد خدمات سفر ساری و مسئولین کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد: از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان ساری در این جلسه بر معرفی و حضور یک نماینده ثابت از کمیته‌های ستاد در دبیرخانه شهرستان و اختصاص خط تلفن ثابت برای کمیته‌ها تاکید کرد.

قادری در ادامه افزود: اعضای کمیته‌ها در دبیرخانه آماده خدمت‌رسانی هستند و گردشگران می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکلی با شماره تلفنی که در ورودی شهرستان ساری در کمپ‌ها اعلام خواهیم کرد، تماس بگیرند.

او با بیان اینکه تشکیل تیم بازدید مشترک از ادارات صمت، میراث‌فرهنگی، مرکز بهداشت و اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی از تمامی تأسیسات گردشگری و اماکن خدمات رسانی شهرستان ساری در دستور کار این دبیرخانه قرار دارد، خاطرنشان کرد: بروز هرگونه بی‌نظمی و تخلف در ارائه خدمات‌رسانی به مسافران، پیگیری قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121500741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha