تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در مهاباد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد از تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در آستانه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، واحد جولایی، ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ در نشست هم‌اندیشی با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی مهاباد در خصوص پیشگیری از برگزاری تورهای غیرمجاز اظهار کرد: با تشدید برخوردها افراد تورگردان غیر مجاز شناسایی و به صورت شفاهی و کتبی به آنها اخطار داده و در صورت تکرار، افراد به فرمانداری و در نهایت به دادستان برای صدور حکم قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد افزود: یکی دیگر از اقدامات برای برخورد با تورهای غیرمجاز مکاتبه با اداره راه و ترابری و پایانه‌ها و ارگان‌های مربوطه برای جلوگیری از اختصاص وسایل نقلیه به افراد غیرمجازی بوده که توسط اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد معرفی نشده است.

او گفت: همچنین لیستی از مکان‌های تاریخی و گردشگری سطح شهرستان که قابلیت پذیرش گردشگر را دارند به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری معرفی می‌شود و نیز به منظور پیگیری روند مصوبات به صورت دو ماه یک بار جلسات هم‌اندیشی پیشگیری از تورهای غیرمجاز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121500758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha