آمادگی برای برگزاری رویدادهای ملی به میزبانی کرمان وجود دارد

استاندار کرمان بر معرفی توانمندی‌های گردشگری استان کرمان به گردشگران داخلی و خارجی تاکید کرد و گفت: آمادگی برای برگزاری رویدادهای ملی به میزبانی کرمان وجود دارد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، محمدمهدی فداکار چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی اظهار کرد: معرفی توانمندی‌های گردشگری استان کرمان به گردشگران داخلی و خارجی مهم و مورد تاکیداست و استان کرمان این آمادگی را دارد رویدادهای ملی را میزبانی کند.

استاندار کرمان با بیان اینکه وضعیت کمی و کیفی مجموعه‌های خدمات بین‌راهی در استان ضعیف است، گفت: ۱۷ اسفند ماه جاری افتتاح بزرگترین مجموعه رفاهی بین‌راهی استان کرمان در بیاض شهرستان انار را داریم.

فداکار با اشاره به اینکه استان کرمان دارای ظرفیت‌های گردشگری خوبی‌ است اما این توانمندی‌ها معرفی نشده است، گفت: گردشگری کرمان در زیر سایه معادن پنهان شده است و به‌طور مثال ظرفیت کویر کرمان آنقدر زیاد است که به تنهایی می‌تواند بازار گردشگری را گرم کند.

او گفت: با توجه به اجرای طرح کُدینگ سوخت در کرمان برای پیشگیری از قاچاق سوخت لازم است در این زمینه به گردشگران نوروزی اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121600862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha