هماهنگی با انجمن‌های گردشگری برای استقبال از مسافران نوروزی/ نصب کیوآر کد اطلاعات جاذبه‌های  استان در تأسیسات گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز ضمن تأکید بر نصب کیوآر کد جاذبه‌های استان در تأسیسات گردشگری، گفت: هم‌افزایی با انجمن‌های گردشگری برای ارائه خدمات با کیفیت و متناسب با ایام نوروز و ماه رمضان افزایش‌ می‌یابد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز،رحیم خاکی در جلسه هم اندیشی با رؤسای انجمن‌های گردشگری استان که در راستای ستاد خدمات سفر نوروزی روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهار کرد: رؤسای انجمن‌های مختلف گردشگری اعم از پذیرایی، اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی نسبت به اطلاع‌رسانی در خصوص ملاحظات ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به زیر مجموعه‌های خود اقدام کنند.  

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز تأکید کرد: تأسیسات گردشگری، در کنار آیین‌های نوروز نسبت به ایجاد حال و هوای ماه مبارک رمضان از جمله ارائه افطار به روزه‌داران اقدام کنند.  

خاکی همچنین بر نوسازی و پاکسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی واحدهای گردشگری تأکید کرد و گفت: هماهنگی با واحدهای پذیرایی و اقامتی به گونه‌ای انجام شود که خدمات به بهترین نحو ارائه شود.  

او بر قیمت‌گذاری تورها، و سایر خدمات گردشگری بر اساس ضوابط و نرخ‌نامه‌ها تأکید کرد و افزود: واحدهای گردشگری ملزم هستند نسبت به موضوعات بهداشتی، نصب نرخ‌نامه، رعایت استانداردها و همچنین ارائه و نصب کیوآر کد جاذبه‌های گردشگری استان در واحدهای گردشگری اقدام کنند.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی البرز معرفی جاذبه‌های گردشگری استان از طریق تابلوهای تبلیغاتی بین راهی واقع در اتوبان تهران‌-کرج، محور کرج چالوس، اشتهارد و... را در کنار تبلیغ واحدهای گردشگری اقدامی مناسب برای اطلاع‌رسانی در مورد جاذبه‌های استان عنوان کرد.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha