باشت آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است

فرماندار باشت با تاکید بر اینکه آماده پذیرایی و استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی هستیم، گفت: ستاد خدمات سفر نوروزی این شهرستان برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران اقدام به تشکیل ۱۰ کمیته کرده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ستی کهگیلویه و بویراحمد، نادر گرامی امروز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ در کارگروه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان باشت، افزود: این کمیته‌ها شامل خدمات حمل‌ونقل با مسئولیت اداره راه و شهرسازی، خدمات امداد و نجات با مسئولیت جمعیت هلال‌احمر و خدمات انتظامی امنیتی و ترافیک شهری با مسئولیت نیروی انتظامی است.

فرماندار شهرستان باشت تصریح کرد: کمیته‌ هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با مسئولیت شهرداری و بخشداری، کمیته اسکان، نظارت، آمار و رفاه با مسئولیت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، کمیته تنظیم بازار و خدمات رفاهی با مسئولیت صنعت، معدن و تجارت، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط‌زیست با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان، کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی با مسئولیت صدا سیما، کمیته ساماندهی، نظارت بر فضای اقامه نماز و راههای مواصلاتی با مسئولیت ستاد اقامه نماز و کمیته ۳۰*۶۰ با مسئولیت راهداری و حمل‌ونقل تشکیل شد.

گرامی بابیان اینکه این شهرستان آماده استقبال از مهمانان نوروزی است افزود: ساماندهی خودپرداز بانک‌ها، نظارت بر عرضه کالا و خدمات، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه شاخص، نظارت بر بهداشت بر تولید و فروش مواد غذایی و ساماندهی گروه‌های امداد و نجات در مناطق گردشگری از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در ایام تعطیلات نوروز امسال است.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان باشت اظهار کرد: انجام هر نوع حفاری از سوی دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروزی ممنوع است.

او از آمادگی ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی این شهرستان برای خدمات‌رسانی به مردم در ایام نوروز خبر داد و افزود: منطقه گردشگری شلال دون، رود رونه، دامنه‌های کوه خامی، اشکفت برابر، درخت سرو کهن‌سال در روستای لار و آبشار شادگان از مهم‌ترین جاذبه‌های باشت است.

فرماندار شهرستان باشت بر لزوم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در ایام نوروز تاکید کرد و بیان کرد: باید از ظرفیت نوروز برای معرفی و توسعه شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha