۵ مدرسه در ماکو برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو گفت: پنج مدرسه توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ آماده می‌شود.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، علی خورابلو ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در نخستین جلسه کمیته اسکان و رفاه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ با اعلام این مطلب اظهار کرد: همچنین مقرر شده است شهرداری‌ها نسبت به زیباسازی منظر شهری، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی محور اصلی و مناطق پربازدید چون خنجرخان، بازارچه‌ها و جایگاه‌های سوخت و همچنین نصب تابلوی مسیرنمای سرویس‌ها، خط‌کشی معابر و رنگ‌آمیزی جداول و نیز مسیرنمای رنگی کف خیابان برای ظرفیت‌های گردشگری اقدام کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو افزود: اداره ورزش و جوانان ماکو نیز سالن دوهزارنفری مجهز را برای مواقع بحرانی با اعلام ستاد بحران شهرستان در نظر گرفته است.

او گفت: در نوروز ۱۴۰۲ پلیس اماکن با همکاری کمیته نظارت و سازمان منطقه‌آزاد ماکو نسبت به شناسایی و پلمپ واحدهای اقامتی اقدام کرده و برخورد با تورهای غیرمجاز تشدید می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو تصریح کرد: همچنین برای واحدهای پذیرایی دارای مجوز از سازمان منطقه آزاد با کارکرد گردشگری در طول ایام ماه رمضان مجوز فعالیت صادر خواهد شد.

خورابلو گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماکو برای تبلیغ واحدهای گردشگری، اقامتی و پذیرایی از طریق فضای مجازی اهتمام جدی داشته باشد و برای افزایش ماندگاری مسافران برنامه‌های فرهنگی درنظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha