کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از گردشگران نوروزی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت ستاد خدمات سفر و استقبال از نوروز عملاً آغاز شده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا امروز ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ در همایش شهرداران استان، گفت: در آستانه نوروز و ماه رمضان زیباسازی سیما و منظر شهری با حرمت این ماه در دستور کار قرارگرفته است.

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد به هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌ها و طرح‌های نوروزی تأکید کرد و افزود: همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های دولتی و خصوصی با شهرداری ضروری است.
روستا تصریح کرد: مرمت و روکش آسفالت معابر و خیابان‌ها، پوشش نقاط حفاری‌شده، تعمیر بخش‌های پیاده‌رو، بازسازی جداول و ترمیم خط‌کشی معابر از برنامه‌های عمرانی استقبال از نوروز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار عنوان کرد: ساماندهی مبلمان شهری، روشنایی خیابان‌ها، معابر و ورودی شهرها، نصب برنوشته‌های خیرمقدم و تبریک سال نو، فعال بودن کارکنان خدمات شهری و فضای سبز، آتش‌نشانی، خدمات موتوری، نظافت عمومی محلات مختلف شهرها و رنگ‌آمیزیجداول سطح شهر در دستور کار قرارگرفته است.

او به تقارن نوروز و ماه رمضان اشاره کرد و گفت: فضای شهرها، تبلیغات و برنامه‌های شهری باید متناسب با فضای عیدانِ و ماه فضیلت و ماه قرآن باشد و از فضاهای حسینیه‌ها و مساجد به‌خوبی بهره‌ گرفته شود.

روستا تأکید کرد: در آستانه سال جدید و باهدف ساماندهی وضعیت شهرهای استان ساماندهی فعالیت‌های خدمات شهری قابل رصد خواهند بود تا فصل جدیدی از خدمت‌رسانی و آبادانی شهری ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی بابیان اینکه اقدام موثر شهرداری‌ها در استقبال زودتر از نوروز و فرصت برنامه‌ریزی و اجرا برای شهرها باید موردتوجه باشد عنوان کرد: در برنامه‌های عیدانه مجموعه فعالیت‌های ایام پایانی سال و تحویل سال جدید، شهرداری‌ها پیشران کار هستند و باید با آن‌ها همکاری و حمایت شوند. 

روستا تأکید کرد: بخشداران در مراکز بخش‌ها و دهیاران هم در روستاها به وضعیت این مناطق رسیدگی و در آماده‌سازی برای استقبال از ماه مبارک رمضان و نوروز اقدامات لازم را انجام دهند.

او افزود: هرگونه کنده‌کاری و حفاری خیابان‌ها از سوی دستگاه‌های خدمات رسان تا بعد از تعطیلات نوروز ممنوع است.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha