ضبط تیتراژ برنامه تلویزیونی افطار سیستان و بلوچستان در خانه تاریخی ابویی  

تهیه‌کننده ویژه برنامه افطار ماه رمضان در سیستان و بلوچستان از ضبط تیتراژ و بخشی‌هایی از این برنامه در محل خانه تاریخی ابویی زاهدان خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، سیدحمیدرضا طباطبایی اظهار کرد: ویژه برنامه افطار سیمای استانی هامون یک‌ساعت قبل از اذان مغرب به صورت زنده روی آنتن می‌رود.  

تهیه کننده، ایده‌پرداز و مجری ویژه برنامه افطار ماه مبارک رمضان افزود: در این برنامه مخاطبان با قصه‌های مردم عادی رو به‌رو می‌شوند و روایت‌هایی که از دل جامعه نشات گرفته و درون‌مایه ای ملموس، شنیدنی و جذاب دارند بیان می‌شود. 

او ادامه داد: سیستان و بلوچستان دارای شاخصه‌های فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و میراث گرانبهایی است که شهر به شهر متفاوت بوده و داستان خاص خود را دارند از این رو سعی شده سوژه ها از نقاط مختلف استان انتخاب شوند و آحاد مختلف جامعه را در برگیرند.  

به گفته طباطبایی، با توجه به جذابیت ها و ظرفیت‌های گردشگری منحصر به فردی که سیستان و بلوچستان دارد و ضرورت معرفی آثار و ابنیه‌های تاریخی، تیتراژ این برنامه در محل بنای تاریخی و ارزشمند خانه ابویی زاهدان ضبط شده است.  

او تاکید کرد: یکی از بخش‌های این برنامه تلویزیونی نیز در موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق ضبط شده است که یکی از پرسنل و کارشناسان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان دعوت شده و در خصوص آیین‌ها، سنن و آداب مردم سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان مطالبی را بیان خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha