هفت نقطه حادثه‌خیز در محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد ایمن‌سازی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: باهدف خدمات‌دهی بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی هفت نقطه پر تصادف و حادثه‌خیز در جاده‌های ارتباطی استان با هزینه‌ای افزون بر ۸۲۰ میلیارد ریال ایمن‌سازی شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد حمیدرضا پیمان جو امروز شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ درصد تعهدات برای رفع و اصلاح نقاط پر تصادف مصوب ۱۴۰۱ توسط اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد تکمیل‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: رفع پنج نقطه پر تصادف مصوب شده سال ۱۴۰۱ کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، در تعهد سال ۱۴۰۲ استان بوده که راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر رفع کامل این پنج نقطه، ۲ نقطه پرحادثه دیگر که در تعهد سال ۱۴۰۳ این اداره کل بوده است را نیز رفع و ایمن‌سازی کرده است.

عضو کمیته حمل‌ونقل ستاد هماهنگی خدمات سفر در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این هفت نقطه پر تصادف با هزینه‌ای افزون بر ۸۲۰ میلیارد ریال شامل نصب مانع بتنی، اجرای روشنایی، تعریض، روکش، خط‌کشی در سراسر استان رفع و ایمن‌سازی شد.

کهگیلویه و بویراحمد ۶ هزار و ۱۳۹ کیلومتر جاده اصلی، فرعی و چهار خطه دارد که از این میزان پنج هزار و ۴۲۰ کیلومتر آن فرعی و روستایی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121900982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha