ضرورت معرفی جاذبه های گردشگری درمیان خراسان جنوبی در ایام نوروز

فرماندار شهرستان درمیان با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی بر معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مهدی فرجامی‌فرد روز چهارشنبه 16 اسفندماه 1402 در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، خواستار همکاری و تلاش مضاعف ارگان‌های مختلف برای توسعه و معرفی جاذبه تاریخی و گردشگری شهرستان به مردم و مخصوصا مسافران و گردشگران ورودی شد.

فرماندار شهرستان درمیان افزود: باید به بهترین وجه ممکن خدماتی شایسته و درخور هموطنانی که شهر ما را به عنوان مقصد یا مسیر سفر انتخاب می‌کنند، به آن‌ها ارائه دهیم و لازم است نهایت تلاش و کوشش خود را در برای رضایت‌مندی این عزیزان به کار بندیم.

امیراسماعیل شهسواری مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان درمیان در این جلسه ضمن اعلام ظرفیت‌های شهرستان، نسبت به اقدامات سال گذشته دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر، به معرفی کمیته‌ها پرداخت.

او تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های مناسب شهرستان در حوزه‌های گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی، از این ایام باید حداکثر استفاده را در معرفی شهرستان کرد.

در پایان جلسه حکم مسئولان کمیته‌های اجرایی خدمات سفر از طرف فرماندار شهرستان به آنان داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121900984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha