نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر اسفراین خراسان شمالی برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین از برگزاری نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با محوریت نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، عباس توکلیان با اعلام این خبر گفت: نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با محوریت نوروز ۱۴۰۲ صبح امروز شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در محل فرمانداری شهرستان اسفراین برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین با بیان اینکه شهرستان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد، تصریح کرد: و تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع برای افزایش مدت اقامت گردشگران در اولویت برنامه‌های این اداره قرار دارد و باید طبق روال هر ساله تمهیدات ویژه‌ای به‌منظور مهیا ساختن شرایط برای میزبانی از مسافران نوروزی انجام شود. 

توکلیان افزود: زیباسازی شهری و جلوگیری از عملیات عمرانی از ۱۵ اسفندماه، تعیین کشیک‌های صنوف ارائه‌ دهنده خدمات به هموطنان از جمله بانک‌ها، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و…، تأمین سوخت لازم در جایگاه‌های عرضه سوخت و مراکز خدمات‌رسانی عمومی، استقرار کیوسک راهنمای مسافران در مبادی ورودی شهرها، تشدید نظارت بر مراکز و صنوف اراده دهنده خدمات به هم‌وطنان ازجمله مصوبات جلسه ستاد است.

در ادامه محمدعلی تاجی معاون فرماندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی مدیریت سفر شهرستان اسفراین اظهار کرد: فراهم‌کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای مسافران و گردشگران نوروزی یکی از اولویت‌های اصلی اعضای این ستاد است و دستگاه‌های اجرایی باید برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ آمادگی کامل داشته باشند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402121901039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha