آغاز بازدیدهای نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر بجنورد

رئیس اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از آغاز بازدیدهای نظارتی توسط کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، صبح امروز شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲، نخستین بازدیدهای نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بجنورد با محوریت نوروز ۱۴۰۳ با همراهی تعزیرات، صنعت و معدن، دامپزشکی و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بجنورد آغاز شد.

رئیس اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: نظارت بر کیفیت و نرخ خدمات ارائه شده در ایام تعطیلات نوروزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این راستا نظارت اصلی از سوی کمیته نظارت و ارزیابی ستاد خدمات سفر آغاز شده است.

علی داوری که اولین بازدید را در محور بابا امان بجنورد انجام داده است، اظهار کرد: در این بازدید یک اخطار و ۲ تذکر از سفره‌خانه‌ها و واحدهای پذیرایی ثبت شد.

او بیان کرد: فعالیت غیرقانونی و بدون پروانه بهره‌برداری تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست و ضمن بازدید از تأسیسات با چنین واحدهایی برخورد قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121901040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha