اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر اداره میراث‌فرهنگی خرمدره برگزار شد

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خرمدره ویژه نوروز ۱۴۰۳ و با هدف برنامه‌ریزی و چگونگی اجرای برنامه‌ها در میراث‌فرهنگی، گردشگری  و صنایع‌دستی و استان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خرمدره ویژه نوروز ۱۴۰۳ در این جلسه با اشاره به اهمیت هماهنگی بین دستگاه‌های عضو ستاد در جهت پیشبرد امور، خواستار آمادگی کامل تمامی کمیته‌ها برای خدمات‌رسانی به گردشگران در سالن جلسات فرمانداری به ریاست فرماندار خرمدره تشکیل شد.

نقی رجبی در این جلسه گفت: ایام نوروز و عبور هزاران مسافر از مسیر شهرستان خرمدره فرصت بسیار مطلوبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، صنایع‌دستی، قابلیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان است و ارائه تصویری خوب، زیبا و خدمات‌رسانی مناسب در این ایام می‌تواند ذهنیت مثبتی از این شهرستان برای مسافران و گردشگران در اذهان بسازد.

 او گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی در تاسیسات گردشگری شهرستان برپا خواهد شد و همچنین پاکسازی در بخش های تاریخی مانند تپه هم انجام خواهد شد.

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر اداره میراث‌فرهنگی خرمدره برگزار شد

فیاض محبی توجه به سه مؤلفه اصلی حفظ امنیت، نظافت و زیبایی چهره شهر و خدمات‌رسانی مطلوب و به هنگام در ایام نوروز را ضروری خواند و افزود: با توجه به اینکه کمیته‌های مختلف ستاد اجرای خدمات سفر در این جلسه مشخص شد، هر یک از این کمیته‌ها باید وظایف خود را به بهترین نحو ممکن در جهت بسترسازی و فراهم کردن زمینه ارائه خدمات به مسافرین در ایام نوروز انجام دهند.

فرمانداری خرم دره افزود: نظارت بر سرویس‌های بهداشتی، مساجد، تاسیسات گردشگری، ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران و ایجاد حال خوب طبق تأکیدات وزیر میراث‌فرهنگی و استاندار زنجان است که از این‌ رو دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مرتبط با این امر باید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات در شأن هم‌وطنان به‌ویژه در سفرهای پیش رو به‌ کار گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122001139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha