به روزرسانی خدمات پایانه‌های مسافربری اصفهان ویژه نوروز ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از انجام عملیات به روزرسانی و تجهیز پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان برای نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، ابوالفضل توکلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوبات ستاد هماهنگی خدمات سفر استان و علاوه بر برنامه ریزی فعالیت‌های فرهنگی و مناسبتی در تمام پایانه‌های شهر اصفهان متناسب با ماه مبارک رمضان و نوروز، اقدامات عمرانی و ساماندهی نیز در آستانه سال جدید در دستور کار قسمتهای مختلف شهرداری اصفهان قرار گرفته است. 

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: بازسازی مهمانسرای پایانه جی و محوطه آن، بازسازی مجموعه خدماتی و کارواش و تجهیز استراحتگاه رانندگان پایانه‌های زاینده‌رود و جی، تعمیرات دوره‌ای خط سه مرکز معاینه فنی پایانه جی و نیز راه‌اندازی مرکز تست گاز سی‌ان‌جی و موتورسیکلت در مجاورت مرکز معاینه فنی جی از جمله این فعالیت‌ها است. 

او افزود: اصلاح هندسی پارکینگ خودروهای سواری در پایانه صفه و افزایش ظرفیت ۶۰ دستگاه خودرو در پارکینگ آن، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت و تجهیز هتل همام پایانه صفه از دیگر اقدامات مرتبط با ساماندهی در مجموعه پایانه صفه بوده است. 

توکلی تصریح کرد: نصب چراغ‌های ترافیکی هشدار دهنده برای بالا بردن ضریب ایمنی و افزایش دید رانندگان ناوگان در خروجی و ورودی پایانه کاوه، تعمیرات کلی هواساز، اجرا و نصب ظرفیت‌شمار پارکینگ‌های عمومی پایانه کاوه و صفه نیز از دیگر اقدامات عمرانی در پایانه‌های اصفهان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha