اعلام ویژه برنامه موزه زاهدان برای گرامی داشت روز شهدا و چهارشنبه‌سوری

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ویژه برنامه‌های موزه زاهدان را همزمان با گرامی داشت روز شهدا و چهارشنبه آخر سال اعلام کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی سعادتیان اظهار کرد: به مناسبت گرامی داشت روز شهدا و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ عزیزانی که جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کرده‌اند، ویژه برنامه‌ای با محوریت خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و حضور آحاد مختلف مردم شهرستان زاهدان در محل موزه زاهدان برگزار می‌شود.

 معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: به همین مناسبت روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه از ساعت ۱۹ مراسم جشنی در محل موزه زاهدان با مشارکت روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره کل و محوریت تکریم خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان گرانقدر برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: اجرای موسیقی زنده، ویژه برنامه های شاد و مفرح، نورافشانی و اجرای آیین‌های سنتی چهارشنبه آخر سال جزو برنامه هایی است که در این شب تدارک دیده شده که شرکت برای عموم مردم آزاد است.  

بلیت نیم‌بها برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا ۲۲ اسفندماه بازدید گروهی از موزه‌های فعال استان برای خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس نیم‌بها خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha