رزمایش طرح ترافیکی و خدمات ایمنی ویژه نوروز در ایلام برگزار شد

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از برگزاری رزمایش طرح ترافیکی و خدمات ایمنی در ایلام ویژه نوروز ۱۴۰۳ با حضور دستگاه‌های عضو ستاد خبر داد.

به گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اعلام این خبر اظهار کرد: رزمایش طرح ترافیکی و خدمات ایمنی ویژه نوروز در ایلام با حضور تمامی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر برگزار شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: هدف از اجرای این رزمایش در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر، برنامه‌ریزی یکپارچه برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی است و در این راستا اولویت ما رضایت‌مندی گردشگران و مسافرانی است که استان ایلام را مقصد گردشگری خود انتخاب کردند.

او گفت: با توجه به اینکه استان ایلام سال گذشته به عنوان استان نوظهور گردشگری در سطح کشور معرفی شد این نشان از اهمیت و جایگاه استان در همگرایی و تشریک مساعی بین دستگاه‌های اجرایی بود و در این خصوص انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی که عضو ستاد خدمات سفر استان هستند به بهترین نحو ممکن به مسافران و گردشگران نوروزی خدمت‌رسانی کنند.

شریفی یادآور شد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان در قالب ۱۲ کمیته و ۲۷ دستگاه اجرایی که در واقع نوروزبانان بی نوروز هستند که آماده خدمت رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی هستند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر ایلام اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال همانند سال گذشته ایام نوروز تقارن پیدا کرده با ماه مبارک رمضان لذا برای حفظ شأن و جایگاه این ماه مبارک برنامه‌های ویژه‌ای را در دست اقدام قرار داده‌ایم.

او گفت: سال گذشته بیش از ۳ میلیون نفر به استان ایلام در ایام نوروز ورود کرده که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود تعداد گردشگران ورودی به استان نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

شریفی تصریح کرد: تعداد ۲۶۴ مراکز اقامتی با ظرفیت با ظرفیت ۵ هزار و ۳۳۱ نفر در نقاط مختلف استان برای تعطیلات نوروز آماده پذیرایی و اسکان گردشگران نوروزی هستند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: در این راستا اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به عنوان دبیرستاد اجرایی خدمات سفر دو جلسه مهم با استاندار و معاونین او برگزار کرد و بر اساس وظایف محوله طی دو سال گذشته و در این دولت توانستیم با اجرای برنامه‌های مدون در استان با معرفی جاذبه‌های طبیعی، صنایع دستی و آثار فاخری که در استان ایلام است از جمله توسعه زیرساخت‌های گردشگری، توسعه اقامتگاه‌های سنتی با اولویت بوم‌گردی‌ها و خانه مسافرها همچنین تجهیز هتل‌ها در استان ایلام اقدامات مهمی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha