آغاز به‌ کار ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ارائه خدمات مطلوب به همکاران فرهنگی و مهمانان نوروزی مهمترین اولویت ستاد اسکان خواهد بود که از امروز فعالیت خود را آغاز کرده است. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، حسن بروشکی ۲۱ اسفندماه در جلسه ستاد اسکان مهمانان نوروزی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات همکاران در سنوات گذشته در راستای پذیرش و ارائه خدمات به همکاران فرهنگی بیان کرد: در نوروز سال گذشته تعداد ۲ هزار و ۲۶۳ خانوار در قالب ۲۵ هزار و ۲۰۱ نفر در مراکز اسکان نوروزی استان پذیرش شدند. 
 
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: در ایام نوروز امسال نیز مهم‌ترین اولویت ستاد اسکان مهمانان نوروزی تکریم و ارائه خدمات مطلوب و درخور شأن مهمانان خواهد بود. 
 
 او گفت: لازم است دست‌اندرکاران و عوامل ستادهای اسکان از همه ظرفیت‌ها و زمینه ها برای تامین امکانات مورد نیاز و تجهیز مراکز پذیرش و اسکان بهره‌گیری کرده و در این راستا تدابیر لازم اندیشیده شود. 
 
 بروشکی تصریح کرد: در شهرستان‌ها و مناطق نیز ضرورت دارد هماهنگی و هم سویی دستگاه‌های دیگر نیز با آموزش و پرورش وجود داشته باشد تا عوامل و دست‌اندرکاران ستادهای اسکان بتوانند خاطره ماندگاری را برای مهمانان نوروزی رقم زنند. 
 
او بیان کرد: رعایت و تامین بهداشت و سلامتی مهمانان نیز بسیار حائز اهمیت است و در شرایط سیل منطقه جنوب استان باید این مهم به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha