جاذبه‌های گردشگری بابل با فعالیت ۴۰ راهنمای گردشگری معرفی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بابل، اظهار کرد: جاذبه‌های گردشگری بابل در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ با فعالیت ۴۰ راهنمای گردشگری دارای مجوز معرفی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، مهران فلاح عصر یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در اولین جلسه هم‌اندیشی راهنمایان گردشگری و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی بابل و اماکن عمومی فراجا که در واحد پذیرایی و رستوران یاس برگزار شد؛ از فعالیت حدود ۴۰ راهنمای گردشگری دارای مجوز در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بابل با بیان اینکه این جلسه هم‌اندیشی جهت رفع مشکلات راهنمایان گردشگری دارای مجوز است که تلاش کردیم با دعوت از سرهنگ نژاد قلی رئیس اداره اماکن عمومی فراجا بابل راهنمایان را با قوانین انتظامی موجود آشنا کنیم؛ افزود: راهنمایان گردشگری بدون مجوز هم می‌توانند با شرکت در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت این اداره،کل مجوز فعالیتی خود را به‌صورت قانونی دریافت و فعالیت کنند.

فلاح با اشاره به تاثیر راهنمایان گردشگری در معرفی یک منطقه و هدایت گردشگران برای استفاده بهتر از خدمات گردشگری یادآور شد: راهنمای گردشگری می‌تواند نقش تأثیرگذاری در انتخاب دوباره گردشگران به یک منطقه داشته باشد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha