افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی در خنداب مرکزی

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از افتتاح شانزدهمین بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان خنداب خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه بازارچه دائمی صنایع دستی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، امام جمعه و فرماندار، مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب افتتاح شد. 

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در حاشیه افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی گفت: شانزدهمین بازارچه صنایع‌دستی در ۲ طبقه و با مساحت ۲۶۰ متر مربع و ۱۰ غرفه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال افتتاح شده که ۲۰ فرصت شغلی مستقیم و ۵۰ فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد کرده است. 

قاسم کاظمی افزود: استان مرکزی در مقوله احداث بازارچه‌های صنایع دستی در کشور از استان‌های مطرح است که این امر حاکی از عزم حمایت از هنرمندان این حوزه در توسعه و تولید صنایع دستی است. 

او خاطرنشان کرد:  احداث این بازارچه‌ها یکی از حمایت‌هایی است که دولت در راستای اهداف و برنامه‌های خود داشته چرا که بازارچه‌های صنایع دستی استان در دولت مردمی احداث شده تا بتوان حمایت ویژه‌ای از این هنرمندان و صنعتگران داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha