رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر نوروز ۱۴۰۳ در خراسان شمالی برگزار شد

رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر نوروز ۱۴۰۳ خراسان شمالی در آستانه سفرهای نوروزی و با مشارکت دستگاه‌های مرتبط در طرح نوروزی برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، آیین رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور استاندار و دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر برگزار شد.

استاندار خراسان شمالی در آیین آغاز طرح ترافیکی نوروزی گفت: خراسان شمالی آمادگی کامل برای استقبال از مسافران و افتخار خدمت‌رسانی به زائران امام رضا ( ع) را در ایام نوروز دارد.

محمدرضا حسین‌نژاد افزود: خراسان شمالی با اجرای طرح نوروزی دستگاه‌های خدمات‌رسان و نیروی انتظامی با بهره‌گیری از ظرفیت تمام دستگاه‌های امدادی، باهدف تأمین آرامش خاطر و امنیت مسافران، آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را دارد.

حسین‌نژاد ضمن قدردانی از تلاش تمام نیروها و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در اجرای این طرح، اظهار کرد: خدمات ارزشمند این افراد علاوه بر ایجاد امنیت در اعتلا و پیشرفت استان بسیار مؤثر خواهد بود.

او با یادآوری اینکه سال گذشته خراسان شمالی از استان‌های موفق در زمینه ماندگاری مسافران بود، اظهار امیدواری کرد: امسال نیز با تأمین امنیت، استفاده از ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب، میزان ماندگاری مسافران در این خطه از کشور افزایش می یابد و شاهد رونق اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha