ایجاد رضایتمندی مردم از اهداف میراث فرهنگی استان سمنان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ایجاد رضایتمندی مردم، از مهم‌ترین اهداف اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم زاده روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ در آیین افتتاح نوروزگاه شهر سمنان و جشنواره نوروزی سمنان دیار کاروانسراهای ثبت جهانی در کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان گفت: با توجه به اینکه فعالیت این اداره در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی موجب ارتباط نزدیک این اداره کل با مردم شده است، تمامی برنامه‌ها و اقدامات ما در جهت ایجاد شورونشاط اجتماعی و جلب رضایت مردم است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان ایجاد نوروز گاه شهر سمنان در کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان، اقدامی شایسته است، افزود: یکی از مطالبات مردمی در سمنان آزادسازی کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان بود که در دولت سیزدهم این امر تحقق یافت و بعد از گذشت ۴ دهه، برای اولین جشنواره سمنان دیار کاروانسراهای ثبت جهانی در این کاروانسرا در حال برگزاری است.

او گفت: مردم استان سمنان، مردم‌دوست دار فرهنگ هستند، بدین منظور ما آمادگی داریم تا با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی، همواره و به‌طور مستمر برنامه‌های فرهنگی متنوع از جمله تئاتر، موسیقی، جشنواره‌ها و ... را در کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان برگزار کنیم.

کرم‌زاده افزود: برپایی بیش از ۳۰ غرفه صنایع‌دستی در این کاروانسرا، روحی هنری به بدنه تاریخی این کاروانسرا بخشیده است و در نظر داریم تا در برنامه‌های متعدد نمایشگاه‌های صنایع‌دستی مختلفی را در این کاروانسرا برگزار کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بابیان اینکه میراث‌فرهنگی از گذشتگان و متعلق به مردم است، گفت: این مردم هستند که بهترین حافظان و میراث‌بانان هستند و ما به‌عنوان یک دستگاه حاکمیتی و فرهنگی به دنبال حفظ، پاسداری و حفاظت این میراث هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha