برخورد با واحدهای غیرمجاز شهرستان فردوس که نسبت به اسکان گردشگران اقدام می‌کنند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس از برخورد با واحدهای غیرمجاز که نسبت به اسکان گردشگران اقدام می‌کنند، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: با عنایت به دستورالعمل ابلاغی ستاد مدیریت سفر ۱۴۰۳ و پیرو مصوبات جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر در خصوص سامان‌دهی اماکن اقامتی، با هماهنگی اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی بازدید نظارتی از سطح شهرستان انجام و چهار واحد اسکان غیرمجاز در محل پلمپ و به پنج واحد دیگر نیز اخطار کتبی مبنی بر رعایت ضوابط داده شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس تأکید کرد: با تمامی افرادی که بدون اخذ مجوز و به‌صورت غیرمجاز نسبت به پذیرش مسافران و گردشگران اقدام می‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

شبنم‌زاده از مسافران و گردشگران خواست تا برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی با آگاهی کامل نسبت به انتخاب محل اسکان خود (واحدهای دارای پروانه بهره‌برداری از میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی) اقدام کنند و تاکید کرد: درصورت مشاهده و دریافت گزارش از تبلیغ یا فعالیت واحدهای اقامتی غیرمجاز قطعا با مبلغان و مالکان این مراکز برابر با قانون برخورد می‌شود.

او گفت: در راستای حمایت از بخش خصوصی و جلوگیری از مشکلات احتمالی بازدیدهای دوره‌ای و بصورت مستمر تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha