کانکس اطلاع‌رسانی گردشگری در ورودی‌های رامسر جانمایی شده است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر، گفت: در ایام نوروز کانکس اطلاع‌رسانی گردشگری در دو سمت ورودی رامسر جانمایی شده است و با استقرار کارشناسان عضو ستاد و همچنین راهنمایان گردشگری، اطلاعات‌ گردشگری در اختیار مهمانان نوروزی قرار می‌گیرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، نادر سحرخیز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ هماهنگی‌های لازم برای ایجاد فضایی مفرح برای مهمانان نوروزی برنامه‌ریزی شده است و گردشگران در مدت حضور خود در شهرستان نمونه گردشگری رامسر از آن برنامه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر ادامه داد: ایجاد ۳ نوروزگاه در باغ ۳۳ هکتاری و ورودی شهرستان از سمت تنکابن و دیگری از سمت ورودی گیلان به شهر رامسر، ایجاد بازارچه سوغات، نوروزخوانی در واحدهای بوم‌گردی، برنامه‌های فرهنگی هتل پارسیان رامسر، سفره‌های هفت سین، برنامه‌های افطار ماه مبارک رمضان، اجرای تور رامسرگردی، برنامه‌های فرهنگی موزه شهدای رامسر همگی بخشی از برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان رامسر است که همه روزه برای مهمانان نوروزی برگزار می‌شود. 

او همچنین به برنامه‌ریزی برای خوشامدگویی به گردشگران در اولین روز سال نو اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز کانکس اطلاع‌رسانی گردشگری در دو سمت ورودی رامسر جانمایی شده و با استقرار کارشناسان عضو ستاد و همچنین راهنمایان گردشگری تلاش می‌شود اطلاعات‌ گردشگری در اختیار مهمانان نوروزی قرار گیرد.

سحرخیز ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که به گردشگران در مراکز اطلاع‌رسانی معرفی می‌شود برنامه‌های کارگاه‌گردی است و شهرستان رامسر به واسطه تنوع محصولات صنایع‌دستی دارای کارگاه‌های متنوعی در این بخش است که تعدادی از این کارگاه‌ها مانند نمدمالی، چادرشب بافی، سفالگری، ساخت سرامیک، معرق چرم، گلیم بافی و انواع بافتنی‌ها از جذابیت خاصی برای بازدید کنندگان برخودار هستند و دهکده صنایع‌دستی شهرستان رامسر که در محیطی مفرح ساحلی یکی از مهمترین مقاصد کارگاه‌گردی در نوروز ۱۴۰۳ است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر یکی دیگر از برنامه‌های راهنمایان گردشگری در مراکز اطلاع رسانی ورودی شهرستان را معرفی جاذبه‌های گردشگری شهری و روستایی بیان کرد.

او تصریح کرد: شهرستان رامسر دارای تعداد زیادی جاذبه گردشگری شناسایی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha