رزمایش مشترک ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ شهرستان ملایر برگزار شد

امسال همانند سنوات گذشته در روز شنبه ۲۶ اسفند ماه راس ساعت ۹.۳۰ رزمایش مشترک ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در میدان استقلال ملایر برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی همدان، سلمان اسماعیلی، صبح امروز ۲۶ اسفند در رزمایش مشترک ترافیکی نوروز ۱۴۰۳  گفت: ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان فعالیت خود را به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران از اوایل دی ماه شروع و تا به حال دو جلسه ستاد اصلی خدمات سفر، چهار جلسه ستادهای فرعی بخش‌های چهارگانه مرکزی، سامن، جوکار و زند و کمیته‌های۱۰گانه با ۱۷۰ مصوبه تشکیل شده است.

 فرماندار شهرستان ملایر گفت: تدابیر و تمهیدات لازم به لحاظ اقامتی، امنیتی، امداد و نجات، تبلیغات و اطلاع رسانی، بهداشت و .... پیش بینی شده است

اسماعیلی گفت: ظرفیت اسکان شهرستان در اماکن تحت پوشش میراث‌فرهنگی، ۴۷۰ تخت با ۱۱۰ سوئیت است که با ظرفیت اقامت سایر دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش و سالن‌های اسکان اضطراری حدود هزار نفر ظرفیت اقامت روزانه را در شهرستان داریم.

اسماعیلی افزود: زیبا سازی شهرها در حال انجام است و ۵۰ المان مناسبتی، ۱۳۰ المان نوری در شهرملایر نصب شده است و امروز نیز با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند راهداری، بهداشت، امداد خودرو، اورژانس، برق، گاز، آب و...رزمایش آمادگی ارائه خدمات سفر اجرا شد که بیش از ۲۰ اداره با نیرو و امکانات خود در این رزمایش حضور دارند.

در ادامه این مراسم چادرهای اطلاع رسانی و خدمات بشردوستانه نوروزی ملایر نیز افتتاح شد.                                                                               

چادرهای اطلاع‌رسانی و خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر با عنوان یادمان شهید حاج حیدر ابراهیم خانی در محل میدان کوثر افتتاح شد که از ۲۶ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهد بود.

در این مراکز علاوه بر راهنمایی به مسافران نوروزی، نقشه و بروشورهای گردشگری شهرستان توزیع و تست فشار خون و قند به صورت رایگان انجام خواهد شد و اتاق بازی و نقاشی برای کودکان نیز در این چادرها فراهم شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha