رضایتمندی مسافران و گردشگران نوروزی سرلوحه کار ستاد خدمات سفر کردستان باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان با تاکید بر اینکه رضایتمندی مسافران و گردشگران ورودی به استان سرلوحه کار ستاد خدمات سفرهای نوروزی باشد گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای میزبانی شایسته از مسافران و تأمین سفری امن، هم‌افزایی و همکاری لازم را داشته باشند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، کیومرث حبیبی روز شنبه ٢٦ اسفندماه ١٤٠٢ در سومین جلسه ستاد خدمات سفر استان که با حضور مدیران دستگاه‌های عضو ستاد در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته به‌نمایندگی از بدنه اجرایی دولت وعده دادیم که در زمینه توسعه زیرساخت‌های حوزه گردشگری اقدامات لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان با بیان اینکه راه‌اندازی فرودگاه سقز و راه‌اندازی ایستگاه راه‌آهن سنندج_تهران از جمله این اقدامات بود، افزود: سعی بر آن است در سال آینده نیز شاهد در مدار قرار گرفتن ایستگاه راه آهن قروه باشیم.

او ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای نوروز ١٤٠٣ عنوان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل مناسب مابین دستگاه‌های عضو کمیته این ستاد، شاهد ارائه خدمات مناسب و در نتیجه رضایت‌مندی مسافران و گردشگران نوروزی به استان باشیم.

حبیبی یادآور شد: ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و داخل شهری برای رفاه حال مسافران و گردشگران امری لازم و ضروری است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته‌های عضو ستاد خدمات سفر استان به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود در راستای خدمات‌دهی مناسب به مسافران و گردشگران نوروزی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha