دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان محلات برگزار شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات از برگزاری دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، مهدی لعل‌بار گفت: جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان محلات به ریاست فرماندار، روسای کمیته‌ها و مدیران دستگاه‌های اداری و انتظامی مرتبط شنبه 26 اسفند 1402 در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محلات افزود: زیباسازی شهری و جلوگیری از عملیات عمرانی معادن، تعیین کشیک‌های صنوف ارائه‌ دهنده خدمات به هموطنان از جمله بانک‌ها، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و…، تأمین سوخت لازم در جایگاه‌های عرضه سوخت و مراکز خدمات‌رسانی عمومی، تشدید نظارت بر مراکز و صنوف اراده دهنده خدمات به هم‌وطنان پیگیری شد. 

او ادامه داد: امکانات و زیرساخت‌های لازم برای مسافران و گردشگران نوروزی یکی از اولویت‌های اصلی اعضای این ستاد است و دستگاه‌های اجرایی باید برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ آمادگی کامل داشته باشند. 

لعل‌بار تصریح کرد: پیگیری مصوبات جلسه قبلی و گزارش اعضا از اقدامات انجام شده و طرح مشکلات و هماهنگی‌های مورد نیاز، گزارش کمیته‌های ستاد، بررسی اقدامات انجام شده و تاکید فرماندار بر حفظ شئونات ماه مبارک رمضان بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha