۱۰ پایگاه اسکان نوروزی در آموزش و پرورش زنجان فعال شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از آماده‌سازی و فعالیت ۱۰ پایگاه اسکان نوروزی در این دستگاه برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد. 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، علی اسماعیلی گفت: ۱۰ پایگاه اسکان آموزش و پرورش استان در قالب ۳۵ مدرسه و ۲۸۵ کلاس درس برای پذیرش مهمانان آماده شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: این تعداد شامل ۱۴۸ کلاس ویژه و ۱۳۷ کلاس نو الف است که ۱۱۸ نفر از عوامل اجرایی استان از مسافران در قالب این مراکز اقامتی میزبانی می‌کنند. 

او گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان و عید نوروز توصیه‌های لازم در فضاهای اسکان برای رعایت حال شهروندان و فضای عمومی روزه داری انجام می‌شود. 

اسماعیلی با بیان اینکه آمادگی لازم برای اسکان و پذیرش مسافران نوروزی را در استان داریم، افزود: رزرو اینترنتی این فضاها از هر نقطه کشور از ۲۱ اسفندماه آغاز شده است و پذیرش حضوری هم از ۲۸ اسفندماه آغاز می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سال قبل ۲ هزار و ۳۰۰ خانواده را در مراکز اقامتی سازمان در قالب ۸۹۰۰ نفر روز پذیرش کردیم و امسال هم طبق پیش بینی‌ها درصدی به این عدد اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha