معرفی جاذبه‌های گردشگری زنجان از طریق ۵۰ تابلو و بیلبورد شهری و جاده‌ای

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از معرفی جاذبه‌های گردشگری استان از طریق ۵۰ تابلو و بیلبورد شهری و جاده‌ای در ورودی شهرها و محورهای مواصلاتی استان خبر داد. 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان گفت: در آستانه نوروز ۱۴۰۳، جاذبه‌های میراث‌فرهنگی، طبیعی، تاریخی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان از طریق ۵۰ بیلبورد، در ورودی شهرهای این استان معرفی می‌شوند. 

معاون گردشگری استان زنجان اعلام کرد: این پروژه با هدف معرفی جاذبه‌های استان برای گردشگران انجام شده است و هتل پیام زنجان به عنوان بخش‌خصوصی فعال حوزه گردشگری در نصب تعدادی از آن‌ها مشارکت داشت، همچنین ما در تلاش هستیم تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی از جمله تبلیغات محیطی، انتشارات، تبلیغات مجازی، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و رسانه‌ای بتوانیم استان را به بهترین نحو  به گردشگران معرفی کنیم. 

او گفت: یکی از روش‌های مناسب اطلاع‌رسانی به مسافران و گردشگران، معرفی جاذبه‌ها از طریق تبلیغات محیطی و بیلبورد است. 

آبیان افزود: استان زنجان دارای بیش از دو هزار اثر تاریخی و طبیعی شناسایی شده است که بیش از ۹۲۵ اثر از این تعداد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. 

معرفی جاذبه‌های گردشگری زنجان از طریق ۵۰ تابلو و بیلبورد شهری و جاده‌ای


 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha