دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان به ریاست استاندار برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این استان به ریاست دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، محمود مرادی نراقی به عنوان دبیر جلسه ابتدا گزارشی از جلسات استانی و شهرستانی و جلسات کمیته‌های ده‌گانه ارائه و از تلاش‌های روسای کمیته‌ها و فرمانداران استان به لحاظ برگزاری منظم جلسات تقدیر و تشکر کرد. 

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در ادامه گفت: با همکاری ویژه  فرمانداران، شهرداران و اعضای ستاد، ۳۳ نوروزگاه در شهرها و محورهای اصلی استان برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی شکل خواهد گرفت. 

پس از ارائه گزارش کمیته‌های ده‌گانه دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته بر این نکته اشاره کرد که اولویت اول ما سفر ایمن و کاهش تصادفات جاده‌ای است، لذا تمامی دستگاه‌ها باید با تمام ظرفیت و تمام وقت پای کار رفاه مسافران نوروزی باشند.

او در ادامه افزود: نظافت مساجد، سرویس‌های بهداشتی و مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی باید مرتب نظارت و لازم است ضمن رعایت شئونات ماه مبارک رمضان خصوصا در مساجد و بقاء متبرکه از این فرصت معنوی استفاده شود.  

مرادی نراقی در پایان متذکر شد: بر همه متولیان امر واجب است با روی خوش و اخلاق حسنه از مسافران استقبال و مشکلات آنها را مرتفع کنند و نباید اجازه دهیم که خستگی کار باعث شود خدای ناکرده با تندخویی با مسافری برخورد شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122801975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha