اجرای طرح یزدگردی با اتوبوس گردشگری در یزد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد خدمات سفر استان یزد گفت: این طرح در راستای مدیریت ترافیک و معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری یزد به مسافران و شهروندان اجرا می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، سید محمد رستگاری با اعلام این خبر گفت: یکی از معضلاتی که هرساله در ایام نوروز بافت تاریخی یزد با آن مواجه بوده، بحث ترافیک است.

دبیر ستاد خدمات سفر استان یزد افزود: به منظور برنامه‌ریزی برای مدیریت این مشکل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، با همکاری سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد اتوبوس گردشگری را راه‌اندازی کرده است تا به وسیله آن شهروندان و گردشگران نوروزی بتوانند به خوبی و بدون هیچ مشکلی از اماکن و جاذبه‌های گردشگری شهر بازدید کنند.

او اضافه کرد: اتوبوس گردشگری از باغ دولت‌آباد حرکت خود را آغاز می‌کند و مسافرانی که قصد گردش در بافت تاریخی را دارند، به صورت رایگان می‌توانند با این اتوبوس از نقاط مختلف شهر بازدید کنند و با توجه به حضور راهنمای گردشگری، اطلاعات کاملی هم از بافت به دست آورند.

 اتوبوس گردشگری از ۲۷ اسفندماه لغایت ۷ فروردین‌ماه صبح‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۸:۳۰ به شهروندان و گردشگران خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122802000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha