اصلاح ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ملایر از آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی۱۴۰۳، خبر داد و گفت: با توجه به تاکید دولت خدمتگزار به اصلاح نقاط حادثه خیز راه‌ها در سال جاری بیش از ۲۰ نقطه دارای تصادف شهرستان اصلاح و ایمن‌سازی شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، هاشم اسکندریان ۲۸ اسفند گفت: این اقدام تاثیر بسزایی در کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات نسبت به زمان مشابه سال گذشته داشته است که این روند در سال آینده با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ملایر از آمادگی و استقرار ۵۰ نفر راهدار با ۳۳ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در پنج باب راهدارخانه برای استقبال از مسافران نوروزی اشاره و اظهار کرد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و انجام فریضه نماز ۱۱ باب مجتمع خدمات رفاهی و  چهار باب راهدارخانه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

او گفت: پنج شرکت مسافری اتوبوسی و سواری شهرستان در زمان اجرای طرح نوروزی آماده جابجایی مسافران نوروزی هستند و در زمان اجرای طرح با استقرار میز خدمت در محل ترمینال اتوبوسی و با تلفن گویای۱۴۱ آماده پاسخگویی به شکایات پیشنهادات هموطنان هستند.

اسکندریان خاطرنشان کرد: به منظور مدیریت هوشمند راهها هفت دستگاه دوربین نظارتی ۱۶ دستگاه دوربین پلاک خوان و یک دستگاه دوربین توزین در حال حرکت در طول راه‌های شریانی و اصلی شهرستان بروزرسانی و  دو نقطه دارای تصادف روستایی عباسیه و ازناوله در واپسین روزهای سال جاری اصلاح شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ملایر گفت: با توجه به شرایط جوی از همه هموطنان و کاربران جاده‌ها خواهشمندیم با مدیریت سفرهای خود و استراحت کوتاه در مکان‌های ایمن مجتمع های خدمات رفاهی سفری ایمن و بدون حادثه برای خود و دیگران به ارمغان داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha