طرح ملی خدمات نوروزی هلال‌احمر خراسان شمالی افتتاح شد

آئین افتتاح طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر در پارک نمونه ملی بابا امان بجنورد با حضور استاندار خراسان شمالی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، روز گذشته دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر در پارک نمونه ملی بابا امان بجنورد با حضور استاندار خراسان شمالی، جمعی از مسئولین، نماینده مردم شش شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضا و امدادگران هلال‌احمر آغاز به کار کرد.

در این آیین محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی گفت: عزم و اراده تمام مسئولان، فراهم‌کردن بستر خدمت به زائران امام رضا (ع) در سرزمین باب‌الرضا و مسافران نوروزی باشد.

او ماندگاری مسافران را نیز موردتوجه قرارداد و گفت خدمت به مسافران نوروزی و ایجاد خاطرات خوش برای آنان، چه‌بسا موجب ماندگاری مسافران نوروزی در استان و رونق سرمایه‌گذاری خواهد شد.

حسین‌نژاد افزود: هلال‌احمر خراسان شمالی پیشتاز خدمت در حوزه‌های بشردوستانه است و با پیگیری‌های بنیادین نماینده استان که خود از نیروهای هلال‌احمر است، به اعتلای هلال‌احمر استان انجامیده است.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته امیدواریم بر موضوع ماندگاری مسافران برای سال جدید همچون سال گذشته موفق عمل کنیم و این مهم با کمک دستگاه‌های متولی رخ خواهد داد.

او خاطرنشان کرد: شرایط خراسان شمالی باید در ایام نوروز به‌نوعی باشد که هر سال زبانزد کشور باشد تا مسافران با خاطره‌ای خوش از این مسیر عبور کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha