بازدید مشترک نظارتی از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی انجام شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز از تأسیسات گردشگری محور دشت بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان روز گذشته دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ باهدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران نوروزی از نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی محور دشت در شهرستان گرمه بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: هدف از این بازدیدها احصای مشکلات و رفع نواقص احتمالی در راستای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، اجرای کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات گردشگری، برای فراهم‌آوردن زمینه سفری ایمن و خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران در خراسان شمالی به‌خصوص زائران امام هشتم (ع) است.

مستوفیان تأکید کرد: سامان‌دهی مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در مسیر تردد مسافران و گردشگران، سامان‌دهی نمازخانه‌ها برای مسافران در ماه رمضان، نظافت پارک‌ها و تأمین نور در پارک‌ها برای اسکان مسافران، از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام ستاد خدمات سفر استان خراسان شمالی است که ضمن جذب گردشگر، با افزایش مدت ماندگاری مسافر منجر به کاهش تصادفات جاده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha