پلمب یک واحد اقامتی متخلف در شهرستان بانه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه، از شناسایی و پلمب یک واحد اقامتی به‌دلیل تخلفات بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، محمد حسینی روز چهارشنبه یکم فروردین‌ماه ١٤٠٣ در این‌باره گفت: پس از بازدید مستمر از تاسیسات گردشگری شهرستان برای بررسی نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی، یک واحد اقامتی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا اطلاع ثانوی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ جلوگیری شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه با بیان اینکه نظارت از تاسیسات گردشگری و واحدهای پذیرایی شهرستان از تاریخ ٢٠ اسفندماه ١٤٠٢ آغاز شده است، اظهار کرد: این نظارت‌ها تا ٢٣ فروردین‌ماه سال‌جاری به‌صورت مستمر و با جدیت ادامه دارد و قطعا با موارد تخلف در واحدها برابر قانون برخورد می‌شود.

او عنوان کرد: از همشهریان درخواست داریم در صورت حضور مهمان یا مسافر در شهرستان، ضمن هدایت و راهنمایی آنان به مراکز اقامتی رسمی از قبیل هتل‌ها و مهمانپذیرها، هر گونه تخلف را در صورت مشاهده به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha