پاک‌سازی و غبارروبی موزه‌های استان گلستان برای میزبانی از مسافران نوروزی

معاون میراث‌فرهنگی استان گلستان از اجرای برنامه پاک‌سازی و غبارروبی نوروزی موزه‌های استان هم‌زمان با برگزاری سراسری پویش مردمی «پاکیزگی موزه‌ها» در سطح کشور خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مرتضی حسینقلی‌زاده امروز چهارشنبه اول فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: این طرح به‌مناسبت پاسداری از میراث جهانی نوروز و هم‌زمان با برگزاری سراسری پویش مردمی «پاکیزگی موزه‌ها» و پاک‌سازی پایگاه‌ها، موزه‌ها و اماکن تاریخی سطح کشور در موزه‌های تحت مالکیت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان برگزار شد.

معاون میراث‌فرهنگی گلستان با تأکید بر آمادگی موزه‌های استان برای میزبانی از گردشگران نوروزی، بیان کرد: در سطح استان ۱۳ موزه تحت نظارت این اداره‌کل بوده که همگی آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از کارشناسان متخصص در ایام نوروز ۱۴۰۳ آماده میزبانی از مسافران هستند.

او بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش سفرها در ایام نوروز ۱۴۰۳، امیدواریم پایگاه‌ها، موزه‌ها و اماکن تاریخی استان گلستان با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده میزبان شایسته‌ای برای میهمانان نوروزی باشند.

پاک‌سازی و غبارروبی موزه‌های استان گلستان برای میزبانی از مسافران نوروزی

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha