عرضه مواد خوراکی در ملاء عام در اماکن گردشگری ایلام ممنوع است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام گفت: پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی در نوروزگاه‌ها، نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و اماکن گردشگری نباید در ملا عام باشد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام، فرزاد شریفی اظهار کرد: باتوجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، به تمام گردانندگان سیاه‌چادرهای نوروزی مستقر در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی، نوروزگاه‌ها و تمام غذاخوری‌ها دستورالعمل‌های متناسب با ماه رمضان ابلاغ شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام افزود: پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی و تورهای سیاحتی تنها در فضاهای محصور و دور از چشم عموم باشد.

او یادآور شد: گردشگران و مسافران نوروزی هم با رعایت شئونات ماه رمضان، خوراکی‌های مورد نظر خود را در فضاهای محصور از قبل تعبیه شده میل کنند.

شریفی ادامه داد: عرضه مواد خوارکی و تناول آن در فضاهای آزاد باتوجه به ماه مبارک رمضان ممنوع است.

دبیر ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام بیان کرد: انتظار می رود که عرضه کنندگان غذاها و خوراکی‌های نوروزی و گردشگران برابر دستورالعل‌های ابلاغی شئونات ماه رمضان را رعایت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha