ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری گیلان در نوروز

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان از ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری گیلان در ایام نوروز در ستاد خدمات سفر استان خبر داد.

به‌گزارش‌ میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان‌، ولی جهانی گفت: از آنجایی که استان گیلان به عنوان مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان انتخاب شده، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان در سال ۱۴۰۳ در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان اقدام به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرده‌ است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان افزود: هموطنان عزیزی که گیلان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند و در طی این ایام در استان اسکان و استقرار دارند اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان پکیج معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در اختیار افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در خصوص میراث طبیعی و فرهنگی،‌ خانه‌های تاریخی و ... قرار می‌دهد و فضا برای معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری استان توسط اداره‌کل ایجاد شده است.

او افزود: کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان در بخش سرمایه‌گذاری از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ عصر در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان واقع در شهر رشت، روبروی بیمارستان رسول اکرم(ص) برای ارائه مشاوره به سرمایه‌گذاران حضور دارند و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به واحد سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های مختلف استان مطلع شوند.

جهانی تاکید کرد: کتابچه‌ها و بروشورهایی در قالب گزارشات در زمینه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، بازدهی زمانی سرمایه‌گذاری و ... توسط اداره کل تهیه شده و سرمایه‌گذاران محترم می‌توانند از مشاوره کارشناسان نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha