مسافرین نوروزی برنامه‌های فرهنگی نی‌ریز را پسندیدند

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نی‌ریز از استقبال مسافرین نوروزی از اجرای برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، حمیدرضا هادی امروز ۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی از ضرورت‌ها برای توسعه گردشگری محسوب می‌شود و در همین راستا و با توجه به سابقه‌ای که شهرستان نی‌ریز در تهیه اقلام فرهنگی جدید و توقعی که مسافرین از این ستاد دارند مانند سال‌های گذشته با مشارکت بخش‌های خصوصی و دولتی اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و توزیع اقلام کرده‌ایم.

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نی‌ریز افزود: مخاطب بیشتر این برنامه‌ها و اقلام کودکان بوده که باهدف معرفی شهرستان نی‌ریز و قابلیت‌های گردشگری آن برنامه‌ریزی‌ شده است.

او ادامه داد: این برنامه‌های فرهنگی شامل اجرای نمایش عروسکی حاجی‌فیروز، عمو نوروز، پازل، هدیه مخصوص مکنتی، بروشور و ... است که مورد استقبال کم‌نظیر مسافران و میهمانان نوروزی قرار گرفته است.

هادی گفت: اهدای هدایای فرهنگی در کنار اجرای برنامه‌های مذکور یکی از عواملی است که خاطره‌ای خوش را در ذهن مسافران رقم می‌زند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha