بازدید معاون استانداری کرمانشاه از مجموعه فرهنگی‌تاریخی طاق‌‎بستان

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بازدید از مجموعه فرهنگی‌تاریخی طاق‌بستان در جریان روند ارائه خدمات به گردشگران نوروزی قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، طهماسب نجفی روز جمعه ۳ فروردین با حضور در مجموعه فرهنگی تاریخی طاق‌بستان کرمانشاه در جریان روند ارائه خدمات به گردشگران نوروزی قرار گرفت. 

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه پس از بازدید از این مجموعه تاریخی نکاتی را در جهت ارائه خدمت بهتر به گردشگران نوروزی در کرمانشاه متذکر شد. 

او در ادامه بازدیدی نیز از نمایشگاه صنایع‌دستی تاق‌بستان داشت و پس از انجام این بازدید ضمن تقدیر از عوامل اجرایی برپایی این نمایشگاه نوروزی، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت و جایگاهی که صنایع‌دستی دارد، باید توسعه آن را در دستور کار قرار دهیم. 

نجفی افزود: برای اینکه صنایع‌دستی ما توسعه پیدا کرده و به عرصه صادرات برسد باید تحولاتی را در این حوزه همچون کاربردی‌ شدن، تولید مطابق با سلیقه‌ بازار، بسته‌بندی مناسب و شکیل و ... بوجود آوریم. 

معاون استاندار کرمانشاه اظهار کرد: اگر بتوانیم تحولاتی را درصنایع‌دستی خود بوجود بیاوریم، قطعا با افزایش صادرات آن به معرفی هرچه بیشتر این هنرهای بی‌بدیل فرهنگمان به مردم دنیا کمک کرده‌ایم. 

همچنین در این بازدید امین کوگانی سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه نیز اعلام کرد: به‌منظور خدمات‌دهی بهتر به گردشگران نوروزی و نیز حمایت از فعالان صنایع‌دستی استان بیش از ۱۰۰ غرفه صنایع‌دستی را در ۱۳ نقطه از سطح استان برپا کرده‌ایم. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه در روزهای گذشته استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه‌های عرضه صنایع‌دستی استان شده‌است. 

او در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد تا پس از پایان تعطیلات نوروز نیز نمایشگاه‌های موقت صنایع‌دستی استان را با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط در اماکن دیگر برپا کنیم. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha