بازدید مستمر از اماکن اقامتی قم در نوروز

توسط کارشناسان و بازرسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط، به صورت مستمر از واحدهای اقامتی این استان در ایام عید نوروز بازدید به عمل می‌آید.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، با حضور بازرسان و کارشناسان ادارات‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و تعزیرات حکومتی؛ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم و سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان قم این بازدیدها انجام می‌شود.  

در این بازدیدها بازرسان و کارشناسان وضعیت عمومی و بهداشتی نمازخانه‌ها، داخل اتاق‌ها، سرویس‌های بهداشتی، کارت بهداشت کارکنان و نرخ‌نامه‌های اماکن اقامتی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

این بازدیدها و نظارت‌ها از تمام مراکز اقامتی استان قم با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط تا پایان تعطیلات عید نوروز ادامه دارد.

مسافران و شهروندان می‌توانند شکایت خود را از اماکن اقامتی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی با شماره تلفن ۱۳۵، تخلف در حوزه فعالیت اصناف را با شماره تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت)، تخلف بهداشتی را از طریق شماره تلفن ۱۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و تخلف در بناهای ثبتی سطح شهرها و بخش‌های تابعه و انجام حفاری‌های غیرمجاز را با شماره‌ تلفن‌ ۰۹۶۶۲ و یا در قم با شماره تلفن ۳۷۸۳۰۴۱۰ با پیش‌شماره ۰۲۵ یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان قم گزارش بدهند.

استان قم دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کَهَک، شش شهر قم، جعفریه، کهک، سَلَفچِگان، دستجِرد و قنوات؛ هفت بخش، ۱۳ دهستان و ۲۵۳ روستا است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha