راه‌اندازی کمپین ۶۰-۳۰ طرح نوروزی در اسفراین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین خبر داد: کمپین ۳۰-۶۰ با هدف کاهش تصادفات در محور های مواصلاتی شهرستان اسفراین راه‌اندازی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، عباس توکلیان به اجرای کمپین ۳۰-۶۰ در ایام سفرهای نوروزی در شهرستان اسفراین اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود با اجرای این طرح، تصادفات جاده‌ای به ویژه فوتی‌ها به‌طور چشمگیر کاهش یابد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین افزود: پویش ۳۰-۶۰ در نظر دارد در ۳۰ کیلومتری محدوده شهرها و همچنین با آگاه‌سازی نسبت به این موضوع که خستگی در حاشیه شهرها می‌تواند خطرناک و حادثه ساز باشد، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کند.

او با تاکید بر اینکه از طریق این گونه برنامه‌های همگانی می‌توان آموزش‌های لازم را به جامعه منتقل و با حساس‌سازی مردم نسبت به خطرات، از وقوع حوادث و تصادفات جلوگیری کرد خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان بخصوص در ایام تعطیلات نوروز، اجرای کمپین ۳۰-۶۰ انتقال مفاهیم ایمنی به مسافران به منظور حفظ سلامت و پیشگیری از حوادث جاده‌ای بسیار موثر و مفید خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha