استقبال گسترده گردشگران از بازارچه مرزی جوانرود استان کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در سفر به شهرستان جوانرود از بازارچه مرزی این شهرستان نیز بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز شنبه ۴ فروردین با سفر به شهرستان جوانرود ضمن بازدید از نحوه خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی در این شهرستان، استقبال گردشگران از بازارچه مرزی جوانرود را بالا توصیف کرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه تمام دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در شهرستان جوانرود پای کار آمده‌اند تا بهترین خدمات‌رسانی را به میهمانان نوروزی داشته‌ باشند. 

او افزود: یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در منطقه اورامانات و در جوانرود، بازارچه مرزی این شهرستان است که امسال نیز به مانند سالهای گذشته در ایام نوروز روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذراند. 

فرمانی تاکید کرد: در بحث زیرساخت‌های اقامتی نیز تمهیدات مناسبی اندیشیده شده تا میهمانان نوروزی بتوانند با خیالی آسوده در این شهر اسکان پیدا کنند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در پایان از همه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در شهرستان جوانرود به دلیل هماهنگی و تلاش برای ارائه خدمت مناسب به میهمانان نوروزی قدردانی کرد. 

بازارچه مرزی جوانرود یکی از قطب‌های اصلی گردشگری خرید در غرب کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha