خراسان جنوبی آماده میزبانی از گردشگران نوروزی

استاندار خراسان جنوبی گفت: همه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان برای میزبانی از گردشگران روزه‌دار نوروزی آمادگی کامل دارند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، جواد قناعت روز چهارشنبه ۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در بازدید از راهدارخانه شهید برازنده مقدم بیرجند گفت: طرح نوروزی برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی از ۲۴ اسفند در قالب برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان آغاز شده است.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: کمیته‌های دوازده‌گانه‌ای هم ذیل ستاد خدمات اجرایی سفر استان تشکل شده که با تعامل و همدلی موجود بین اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی، خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی تسهیل شده است.

او گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده آمادگی کامل برای میزبانی و خدمات‌رسانی به گردشگران روزه‌داری که به استان وارد می‌شوند، وجود دارد.

قناعت تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود به دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، در حال حاضر درصد ورودی مسافران به خراسان جنوبی در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته کاهش یافته است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: احتمال افزایش تردد در شب‌های قدر و پایان تعطیلات نوروز و همچنین در تعطیلات عید فطر وجود دارد.

او ادامه داد: آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای در مقایسه با سال ۱۴۰۲ در این مدت، سیر نزولی دارد و آرزومندیم که همین روال در روزهای آینده هم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha